VÕITLEME NAISTE JA TÜDRUKUTE VÕIMESTAMISE NIMEL
OLEME FEMINISTLIK BRÄND. VÕRDSUSE EEST VÕITLEMINE ON MEIL VERES.
Oleme seisnud võrdõiguslikkuse eest aastast 1976, kui Anita Roddick avas esimese The Body Shopi kaupluse. Feminism voolab meie soontes, meie põhimõtted on kaasavad ja usume, et võrdõiguslikkusest saavad kasu kõik. Oleme pühendunud enesearmastuse idee levitamisele ja soovime läbi oma aktivistlike kampaaniate muuta maailma õiglasemaks ja turvalisemaks kohaks tüdrukutele ja naistele. Avasta meie võimestavate partnerluste lugu, tutvu meie läbi viidud projektidega ja uuri, mida saad ka sina teha naiste võimestamiseks.
MEIE LUBADUS
Oleme täna jätkuvalt pühendunud Anita võitluse jätkamisele parandamaks meie maailma tüdrukute ja naiste hüvanguks. Võrdsus on kasulik kogu ühiskonnale tervikuna. Naiste võrdsed õigused (muuhulgas haridusele) on kasuks kõigile. Need juhtmõtted on meie kompassiks ja lubaduseks tulevastele põlvedele.
Me jääme valjuhäälseteks aktivistideks ja seisame võrdsete õiguste ja võimaluste eest võimestamaks tüdrukuid ja naisi.
Me juhime tähelepanu võrdõiguslikkuse ja võrdsete võimaluste tähtsusele ja algatame neil teemadel arutelu, et tõsta teadlikkust.
Me võimestame naisjuhte, anname kõlapinda kuulmata häätele ja toetame neid, kes pingutavad võrdsema ja õiglasema maailma nimel.
Me loome tooteid ja kogemusi, mis kannavad enesearmastuse ja keha aktsepteerimise sõnumit ning ütleme lahti ilustandarditest.
2003. aastal algatasime „Stop Violence in the Home“ koduvägivalla valupunktidele rõhuva kampaania peale kümnendipikkust pingutust. Meie eesmärk oli tõsta teadlikkust ja koguda vahendeid, et toetada kohalikke partnereid, kes tegelevad inimestega, kes otseselt kannatavad koduvägivalla käes.
2009. aastal algatasime „Stop Trafficking of Children & Young People” kampaania ECPAT Internationaliga. Kogusime globaalselt klientidelt üle 7 miljoni allkirja, mis algatas muutuse enneolematul skaalal – 24 riiki üle kogu maailma võtsid vastu muutusi seadusandluses.
Meie shea valmistatakse käsitsi Ghana naiskäsitööliste poolt, kes on traditsioonilisi meetodeid õppinud oma esiemadelt. Meie Ausa Kaubanduse partnerlus seisab selle eest, et naised saaksid oma töö eest õiglase tasu ja hüved, kuid väga palju shead eksporditakse Ghanast vähese kasuga naistele, kes selle valmistasid. Tõime 2011. aastal kokku tööstuse võtmeosalised ja lõime Global Shea Alliance’i - organisatsiooni, mis aitab edendada sheavõi tootmist, edendada valdkonda ja parandada sheavõid käsitsi valmistavate naiste töötasu ja elukvaliteeti. Liidu kestlikkuse printsiibid reguleerivad standardeid, mida peavad järgima shea korjajad, töötlejad, eksportijad ja shead kasutavad brändid, kui soovivad nimetada oma tarneahelat jätkusuutlikuks.
2019. aastal julgustasime tüdrukuid unistama suurelt. Partnerluses Plan International lastele suunatud heategevusorganisatsiooniga võtsime eesmärgiks Indoneesia ja Brasiilia naiste ja tüdrukute heaollu panustamise, et anda neile vahendid oma unistuste suunas püüdlemiseks. Paraku ei ole neis riikides paljudel tüdrukutel võimalust saada haridus või töökoht. Meie “Dream Big” kampaania raames viidi läbi 18 kuud väldanud programm, kus noortele naistele pakuti kutsekoolitusi ja õpetati ettevõtlusoskusi. Programmi käigus said abi 1500 noort naist.
2019. aastal algatasime uue Ausa Kaubanduse partnerluse Plastics for Change ühinguga ja hakkasime oma ümbertöödeldud plastikut hankima Bengalurust Indias. Plastics for Change teeb Indias koostööd nn. jäätmekogujatega, kes on India kastisüsteemis madalaimal tasemel ja seega haavatavad diskrimineerimisele ja peavad tihti tegema tööd väga kehvades tingimustes. Ühing on aidanud naisi nagu Annamma, kes pidi jäätmete kogumisega alustama juba lapsena ning juhib nüüdseks paljude töölistega kuivjäätmete kogumiskeskust ja toetab oma tütart, kes läbib plastitehnoloogia kursust.