KASUTUSTINGIMUSED
Need Kasutustingimused laienevad kõigile isikutele, kes külastavad ja kasutavad The Body Shop’i e-poodi ja / või sooritavad oste selle e-poe kaudu. Palun lugege need tingimused hoolikalt läbi.
E-poe www.thebodyshop.ee kasutamisel Eestis puudutavad need Kasutustingimused teid ja The Body Shop International Limited frantsiisettevõtet Eestis – Bodybalt OÜ (edaspidi tekstis “The Body Shop” või “meie”), juriidiline aadress: Põhja pst. 25, Tallinn 10415, registrikood 10977538, KMKR number EE100860182.
Need on samuti lisatud e-kirjana saadetava tellimuse kinnituse manuses. Me jätame endale õiguse Kasutustingimusi muuta. Palun kontrollige neid iga kord enne meie e-poe kasutamist, et näha tehtud muudatusi.
Kõik kaebused, küsimused või kirjavahetuse seoses nende Kasutustingimustega või The Body Shop’i e-poega palume saata meie klienditeenindusse: e‑post shop@thebodyshop.ee, telefon +372 53091717 (tööpäevadel kl 9 - 17).
THE BODY SHOP’I TOODETE OSTMINE
Te saate osta ainult tooteid, mis on:
•müügiks saadaval ja The Body Shop’i e-poes kuvatud andmetega,
•mõeldud kohaletoimetamiseks Eestis,
•isiklikuks kasutuseks endale või teie poolt määratud saaja(te)le. Me jätame endale õiguse tellimusest keeldumiseks, kui meil on põhjust arvata, et tellitud tooted on mõeldud edasimüügiks.
Ostmiseks saadaval olevate toodete andmed on ära toodud The Body Shop’i e-poes. Toodete kirjeldused ja hinnad e-poes on informatiivse iseloomuga. Me ei garanteeri esitatud informatsiooni absoluutset täpsust. Esitatud informatsioonile tuginemine ei loo e-poe külastaja ning selle pidaja vahel õigussuhteid. Toodete hindu ja pakkumisi e-poes võib muuta ilma eelneva etteteatamiseta.
Kõigi ostmiseks saadaval olevate toodete hinnad on märgitud eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Kohaletoimetamise tasu ei sisaldu hinnas ja see arvutatakse tellimisel sõltuvalt valitud kohaletoimetamise viisist.
TOODETE TELLIMINE
Meiega lepingu sõlmimiseks peate olema omama kehtivat krediit- või deebetkaarti või pangakontot.
Kui veebilehelt kaupa tellinud või ostnud kliendil puudub õigus- ja teovõime, vastutab sellise isiku seaduslik esindaja (nt vanemad, eestkostjad) toodete tellimise ja tasumise eest. Eeltoodud olukorras ei ole tellimus tühistatav, ka ei ole makstud ostuhind hüvitatav.
Tellimus on võimalik esitada:
•registreeritult (kasutades e-posti aadressi, Facebook`i või Google`i kasutajakontot);
•külalisena (ilma registreerimiseta).
Registreerides isikustatud konto meie e-poes saate liituda meie kliendiprogrammiga Love Your Body™, mis pakub selles osalejatele spetsiaalseid allahindlusi. Siit võite lugeda kliendiprogrammi tingimusi. Privaatsuspoliitika leiab siit. Kui te ei soovi meie kliendiprogrammiga Love Your Body™ liituda, võite teha tellimuse külalisena (ilma registreerimiseta).
Kui olete tooted, mida tellida soovite, välja valinud ja need ostukorvi lisanud, klõpsake tellimise lõpetamiseks nupule “Maksma”. Sellele nupule vajutamisega on leping sõlmitud ja teil on kohustus tellimuse eest maksta.
Veidi aja pärast peale tellimuse vormistamist saadame teile e-kirja kinnitusega. Kui te ei saa e-kirja kinnitusega, kontrollige tellimuse olekut oma kliendikontolt või kui tegite tellimuse külalisena, võtke ühendust meie klienditeenindusega.
Me võime tellimusest keelduda või mitte saada seda töödelda juhul, kui:
•tellitud toodet ei toodeta enam või see ei ole enam saadaval.
•teie krediit- või deebetkaart ei võimalda tellimuse eest tasuda.
•te ei vasta osas “The Body Shop toodete ostmine” määratud kriteeriumitele.
Kõigi tellimuste täitmine sõltub toodete saadavusest, näiteks võidakse eriolukorras esitada samaaegselt kaks tellimust tootele, mida on saadaval ainult üks. Sel juhul võtame teiega ühendust ja teeme kindlaks parima lahenduse - kas kohaletoimetamise mõistliku lisatähtaja jooksul või samaväärse toote saatmise. Kui te ei ole sellega nõus, tagastame raha.
ISIKUANDMETE KAITSE
Ostulepingud registreeritakse ja salvestatakse meie andmebaasis.
The Body Shop kohustub säilitama klientide isikuandmete konfidentsiaalsuse ning tagama klientide isikuandmete turvalisuse ja nende kasutamise vastavalt meie Privaatsuspoliitikale ja kohaldatavatele andmekaitse alastele õigusaktidele.
MAKSEVIISID
Saate valida ühe järgnevatest makseviisidest:
•Krediit- või deebetkaart
Me aktsepteerime järgnevaid kaarte: Visa, Visa Electron, Mastercard krediitkaart, Mastercard deebetkaart, Maestro.
Krediit- või deebetkaardi andmete sisestamisel on teie ühendus meie poolt turvatud. Me ei salvesta makseinfot oma andmebaasi. Me kasutame 3D Secure süsteemi, mis on Visa ja Mastercard’i poolt väljaarendatud turvalahendus.
•Internetipank
Peate logima sisse oma internetipanka, misjärel avaneb automaatselt juba eeltäidetud maksekorraldus. Hetkel on teenus kättesaadav Swedbank, SEB, Luminor, LHV ja Citadele internetipanga kasutajatele Eestis.
•Paypal
•Pangaülekanne (ainult juriidilistele isikutele)
Võimalik ainult ettevõtetele (juriidilistele isikutele). Me saadame arve teie e-posti aadressile, misjärel te maksate arve ja me saadame makse laekumisel teile tellitud kauba.
KOHALETOIMETAMINE
Toimetame kauba ainult Eesti territooriumil asuvale aadressile vastavalt meie Privaatsuspoliitikale.
Kui soovite tellida mõnda teise riiki, minge kodulehe alumisse paremasse osasse ja vajutage asukoha valimisele. E-pood ei ole saadaval kõikides riikides.
Tasuta kohaletoimetamiseks peab teie tellimuse summa olema vähemalt 39€. See summa arvestatakse pärast kõigi allahindluste rakendamist ega sisalda kohaletoimetamise tasu.
Pakume järgmisi kohaletoimetamise viise:
Pakiautomaat - 2.90€
Kohaletoimetamine lähimasse Omniva pakiautomaati vastavalt teie valikule.
•tööpäevadel enne kella 15:00 esitatud tellimus toimetatakse kohale järgmisel või ülejärgmisel tööpäeval;
•pärast kella 15:00 või puhkepäevadel esitatud tellimus toimetatakse kohale 2-3 tööpäeva jooksul.
Saadame Sulle eraldi e-maili saadetise jälgimiskoodiga kohe, kui tellimus on Sinu poole teel. Niipea, kui teie pakk on valitud pakiautomaati saabunud, saate juurdepääsukoodiga tekstisõnumi oma telefonile.
Kuller - 5.50€
Tarne Omniva kulleriga sinu välisukseni.
•tööpäevadel enne kella 15:00 esitatud tellimus toimetatakse kohale järgmisel või ülejärgmisel tööpäeval;
•pärast kella 15:00 või puhkepäevadel esitatud tellimus toimetatakse kohale 2-3 tööpäeva jooksul.
Saadame Sulle eraldi e-maili saadetise jälgimiskoodiga kohe, kui tellimus on Sinu poole teel. Täpne tarnaeg ei ole ette teada. Kuller helistab teile enne paki kohaletoimetamist aja kokkuleppimiseks.
Kauba kättesaamine kauplusest - 0€
Võite oma tellimuse tasuta kätte saada meie kauplusest ROCCA AL MARE keskuses, aadressil Paldiski mnt 102, Tallinn.
•tööpäevadel enne kella 15:00 esitatud tellimuse saab kauplusest kätte samal päeval.
•pärast kella 15:00 või puhkepäevadel esitatud tellimuse saab kauplusest kätte järgmisel tööpäeval.
Helistame Teile niipea, kui tellimus on valmis.
Pangaülekandega makstud tellimuste kohaletoimetamise aeg
Saadame tellimuse välja pärast makse laekumist.
KAHJUSTATUD, DEFEKTSED VÕI VALED TOOTED
Meil on kohustus saata tellitud tooted teile defektivabadena.
Kahjustatud, defektse või vale toote saamisel on lihtsaimaks probleemi lahendamise viisiks teha sellest tootest foto ja saata e-posti aadressil shop@thebodyshop.ee, et saaksime asja uurimist jätkata. Kui probleem on põhjendatud, vastutame meie toote tagasi võtmise eest.
Meile kahjustatud, defektse või vale toote tagastamisel või selle toote ümbervahetamisel tagastame toote hinna ja kohaletoimetamise kulu või saadame teile uue toote ning tasume toote tagastamisega seotud kulud (või korraldame toote tagastamise meie kulul).
KAEBUSTE KÄSITLEMINE JA VAIDLUSTE LAHENDAMISE ALTERNATIIVVIISID
Kui teil on kaebusi toote saadavuse või kvaliteedi osas, saatke palun e-kiri meie klienditeenindusele. Me kinnitame teie kaebuse kättesaamise ja vastame 7 tööpäeva jooksul, saates teile e-kirja.
Kui meil ei õnnest rahuldavat lahendust leida, on teil vastavalt tarbijakaitse seadusele õigus kasutada vaidluse lahendamiseks muid viise. Te võite saata kirjaliku kaebuse meie juriidilisele aadressile, märkides ära:
•oma ees- ja perekonnanime, kontaktandmed,
•esitamise kuupäeva,
•vaidluse olemuse, oma pretensiooni ja selle põhjenduse.
Oma õiguste kohta kasutada vaidluste kohtuvälise lahendamise viise saate rohkem lugeda:
https://www.ttja.ee/eraklient/tarbija-oigused/tarbija-oigused-ja-kohustused/kaebuse-esitamine
TAGANEMISÕIGUS
Teil on õigus põhjuseid esitamata taganeda käesolevast lepingust 14 päeva jooksul.
Tagastada on võimalik vaid avamata ja kasutamata tooteid. Kui kosmeetikatooteid on pärast kohaletoimetamist avatud, ei ole need hügieenilistel põhjustel tagasisaatmiseks kõlblikud.
Taganemistähtaeg lõppeb 14 päeva möödumisel alates päevast, mil teie või kolmas isik, kes ei ole kauba kättetoimetaja ja kelle te olete kättesaajaks määranud, on saanud kauba füüsiliselt oma valdusse.
Taganemisõiguse kasutamiseks teavitage meid oma otsusest taganeda käesolevast lepingust ühemõttelise avaldusega (nt e-postiga saadetud kiri). Soovi korral võite kasutada taganemisteate lisatud näidisvormi.
Bodybalt OÜ
Klienditeenindus: 53091717
Taganemisõiguse kasutamise tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui saadate teate taganemisõiguse kasutamise kohta enne taganemistähtaja lõppu.
Lepingust taganemise tagajärjed
Kui te taganete käesolevast lepingust, tagastame teile kõik teilt saadud maksed, sealhulgas kättetoimetamiskulud (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad teie valitud kättetoimetamisviisist, mis erineb meie pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamisviisist) põhjendamatu viivituseta ja hiljemalt 14 päeva jooksul alates päevast, mil me saame teada teie otsusest käesolevast lepingust taganeda. Teostame nimetatud tagasimaksed kasutades sama makseviisi, mida te kasutasite algses tehingus, välja arvatud juhul, kui olete sõnaselgelt andnud nõusoleku teistsuguse makseviisi kasutamiseks. Igal juhul ei kaasne teile sellise maksete tagastamisega seoses teenustasusid.
Võime viivitada tagasimaksetega seni, kuni oleme kauba tagasi saanud või kuni te olete esitanud tõendid, et te olete kauba tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Peate kauba tagasi saatma või andma selle põhjendamatu viivituseta üle meile mitte hiljem kui 14 päeva jooksul päevast, mil te teatasite meile oma taganemisest käesolevast lepingust. Tähtajast on kinni peetud, kui te saadate kauba tagasi enne 14-päevase tähtaja lõppu.
Kauba tagastamise otsesed kulud tuleb katta teil.
•Eestis tellitud kauba saab tagastada The Body Shop’i igasse kauplusesse Eestis, minnes kauplusesse Viru, Kristiine, Rocca al Mare või Ülemiste keskuses Tallinnas, Port Artur2 keskusesse Pärnus ja Tasku keskusesse Tartus.
•Kaupade posti või kulleriga tagastamisel olge hoolikas toodete pakkimisel, et need ei saaks transportimisel kahjustada. Soovitame kasutada posti- või kulleriteenust, mis tagab nii saadetise jälgitavuse kui kindlustuse.
Aadress kaupade posti või kulleriga tagastamiseks:
Rocca al Mare keskus, The Body Shop’i kauplus, Paldiski mnt 102, Tallinn 13522
Telefoninumber: 53091717
KASUTUSTINGIMUSTE MUUDATUSED
Viimane uuendus: 05/06/2024