MEIE LUGU

TERE TULEMAST THE BODY SHOPI

Meie lugu algas 1976. aastal Inglismaal Brightonis meie asutaja Dame Anita Roddicki uskumusest millessegi revolutsioonilisse – et äritegevus saab olla kihutavaks jõuks heategudele. Tema nägemuse vaimus oleme murdnud reegleid, olnud ausad ja algatanud muutusi juba üle 40 aasta.

Activism_Hub_-_1988_Anita_Roddick_OBE

“Äri muudab maailma. See on võimeline muutma ühiskonda pea igal moel, mida oskame kujutleda.”  

Dame Anita Roddick

THE BODY SHOPI ASUTAJA

MITTE NII HARILIK KOSMEETIKAETTEVÕTTE

Kui The Body Shop avas esmakordselt 1976. aastal uksed oli tegu ühe pisikese roheliseks värvitud poega Brightonis, Inglismaal. Selle lähenemine ilule oli radikaalselt erinev valdkonna suurtest tegijatest. See oli lihtne – sisuks eetiliselt hangitud ja naturaalset päritolu koostisosad maailma eri paigust ning pakendiks kergesti taastäidetavad anumad. Brändi keskmeks tooted ja ilurežiimid, mis on loodud igaühele ja panevad naised end oma nahas hästi tundma, lubamata kunagi neid kellekski teiseks muuta.

Our_story_1

“Sotsiaalne ja keskkondlik suundumus on lõimunud ettevõtte olemusega. Need pole meie esimene ega teisejärguline siht, vaid alati kõige meie tehtava keskmes.”  

Dame Anita Roddick

THE BODY SHOPI ASUTAJA

TEERAJAJA SOTSIAALSE MUUTUSE VALLAS

40 aastat tagasi oli selline lähenemine ajast ees. The Body Shop on alati olnud enam kui lihtsalt ilukaubamärk tulenevalt Anita kirest meie planeedi vastu. Eesmärk on olnud kasumit ja põhimõtteid harmooniliselt ühendada. Meie tooteid pole kunagi testitud loomadel ning nende valmistamisel ei ole ekspluateeritud inimesi. Oleme töötanud käsikäes farmerite ja hankijatega ning aidanud kogukondadel maailma eri paigus areneda ja õide puhkeda läbi meie Ausa Kaubanduse programmi. Täna kõnnib meie sammudes üha enam brände ja meil on selle üle väga hea meel. Meie planeet vajab seda.

About_Us_-_Our_Brand_Story_-_Pioneering_social_change_1

“Ilu on väljendus kõigest, mis sulle enda puhul meeldib”  

Dame Anita Roddick

THE BODY SHOPI ASUTAJA

ILU ÜMBERDEFINEERIMINE  

The Body Shopi algusaegadel oli kosmeetikatööstuses levinud üsna selge arusaam selle kohta, kuidas tüdrukud ja naised peaksid välja nägema. Kuid Anita nägi asju teises valguses. Ta uskus, et ilu on inimese rõõmu, mugavustunde ja enesekindluse läte. See on see, mis sulle enda puhul meeldib ja paneb sind end hästi tundma. Ta uskus, et tema ilutooted peaksid keskenduma igapäevase enesearmastuse rituaalile, mitte lubama salenemist või vananemisvastast toimet, mis oli valdkonna standardiks. Ta ei soovinud luua tooteid, mis muudaks naiste välimust, vaid aitaksid neil olla parim võimalik versioon iseendast.

“Usun, et äri ajamise tavad paraneksid mõõtmatult, kui juhindutaks “naiselikest” printsiipidest.”

Dame Anita Roddick

THE BODY SHOPI ASUTAJA

1038192_YUZU_WATER_GEL_BODY_YOGURT_A0X_200ML_INAGCPS019
439a1573-fded-4ba8-b837-c41ec90cd44c_1

TÜDRUKUTE JA NAISTE VÕIMESTAMINE  

Anita oli südames aktivist. See andiski The Body Shopile unikaalse eesmärgi ja innu pürgida sotsiaalse õigluse suunas. Tõelise feministi ja inimõiguslasena rajas ta brändi naiste ja tüdrukute võimestamisele läbi iga toote ja äriotsuse, pürgides võrdsuse ja võimaluste loomise poole meie Ausa Kaubanduse programmi abiga. Põhimõtted, mida ehk nimetataks “naiselikeks” – kaasamine, koostöö ja kaastunne – on meie brändi alustaladeks.

ÄRI KUI POSITIIVSET MUUTUST KIHUTAV JÕUD  

The Body Shop alustas aktivistlike kampaaniatega aastal 1986. “Save the Whale” ehk Päästke Vaal oli esimene suurem kampaania, mille Anita koostöös Greenpeace’iga algatas, et lõpetada julm vaalapüük ja tutvustada jojoobi õli asendajana kašeloti õlile, mida toona laialdaselt kosmeetikatoodetes kasutati. Võib öelda, et me alustasime suurelt, sest nii me plaanisime ka jätkata. Täna oleme usaldatud globaalne ilubränd kümnenditepikkuse õnnestunud sotsiaalsete kampaaniate läbiviimise kogemusega. Oleme unikaalses positsioonis, kus saame hääle anda miljonitele klientidele ja püüda seaduseandjate tähelepanu üle kogu maailma, et kindlustada pikaaegne positiivne muutus.

bd366007-2fee-421d-8174-753ea2e336ed